Sköna dagar!

Ska försöka sammafatta två riktigt schyssta dagar. Igår vaknade jag upp till fint väder, blev promenad med david. Sen skulle vi möta a-laget (handboll) på en träningsmatch som sluta 18-18 (great success). Direkt efter matchen åkte jag och mötte upp med cj&albin och hemfararna olof&johan, kärt återseende. Olof hade jag inte sett sedan vi hälsade på olof i sthlm en weekend i höstas. Idag åkte jag,olof,erik och albin till skövde och vi har vandrat i butiker hela dagen och luncha på gräddhyllan. Var riktigt najs att träffa folk man saknat senaste månaderna! Nu har jag precis bubblat och softat och ska nog hjälpa till lite hemma nu, julstämning börjar infinna sig.
peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0